lørdag den 28. januar 2012

Gifler og Morgenbrød

I torsdag bagte vi morgenbrød.
Det blev til både horn, gifler og hådnværkere, så der blev æltet og rullet alle steder i lokalet.

Resultatet blev sådan her:



Og vi fik lov til at tage allesammen med hjem, så nu står den på morgenboller de næste mange dage!

Og så var det desværre en lidt sur dag også. Jeg havde igennem flere dage arbejdet på et tårn af chokolade, men da jeg kom til bageriet om morgenen var det væk!!
Jeg ved ikke om der er nogen der var kommet til at ødelægge det, eller bare havde brugt det som sidst eget, men det var så surt!
Og jeg havde selvfølgelig ikke fået taget et foto af det, da jeg manglede og sætte den sidste snirkel på tårnet, før det var helt færdigt. Øv!
Så en opfordring til alle: Please skriv en seddel hvis i kommer til at ødelægge en af mine ting. Så skal jeg da i hvert fald ikke gå og lede efter den.

Så efter den lille nedtur (altså jeg havde virkelig brugt lang tid på den :O)) blev jeg sat igang med at lave eiffeltårnet i chokolade i stedet. Så måske kommer i til at se et billede af når det er færdigt!

Men ja, nok om det. I weekenden bagte jeg cupcakes med en veninde... Mums! Vi lavede blandt andet marsmallow cupcakes, som var store, vulgære og helt igennem fantastiske. Næste gang jeg laver dem skal jeg nok få lagt et billede og en opskrift ind!


Rigtig god weekend!

Hav en dejlig weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar