onsdag den 18. januar 2012

En uges praktik er fundet!

Jeg troede at det ville være så meget sværere! Altså det der med at finde praktikplads.
Men nej! Første sted jeg spurgte sagde rent faktisk ja. Jo, det er selvfølgelig ikke den fulde praktik endnu, og den bliver nok ikke lige så nem at finde, men forhåbentlig kan de lide mig i den uge jeg er i praktik, og så kan jeg jo håbe at de ønsker at bruge mig fuldtid.

Jeg burde jo nok lige nævne stedet også. Det er Bosses Bageri som ligger på Østerbro.
Jeg kunne selvfølgelig have søgt hos både H.C. Andersen, Antoinette og La Glace, men er det ikke det alle gør?

Og jeg valgte et sted udfra hvad jeg selv synes om stederne, og derfor var Bosse mit første valg. De laver jo fantastisk lækre kager!

Så jeg skal først i praktik til april, men det er dejligt at få det ud af verden.

Imorgen skal vi lave pizza boller og sauce, så det er en rigtig fastfood uge! Men det smager jo godt, og hvis i for øvrigt ikke har prøvet de der burgerboller som jeg lavede i foregårs, så kan jeg fortælle at de er så lækre! Bedre end dem man køber i netto :)

I aften står den også på banankage da mine forældre kommer en tur forbi her i den lille lejliged, så jeg glæder mig til at lave den også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar