søndag den 9. september 2012

Medaljer - Hjemmelavede

Det var min chefs sidste dag på arbejdet, og jeg havde lovet at tage kage med til hende. Jeg havde oprindeligt bagt en fondant kage, men den kiksede (længere historie)!
 
 
Derfor skulle jeg hurtigt bage noget andet, og da jeg ikke har lavet disse siden konditorskolen, tænkte jeg at det nu var værd at forsøge sig på dem igen.
 
Da jeg allerede har vist opskriften på siden her én gang, vil jeg henvise til linket her Medaljer, hvor i kan se opskriften.
 
Men jeg syntes det kunne være lidt sjovt at ligge lidt billeder op af processen, og man behøves ikke et konditorkøkken for at kunne lave disse.

 
Først laves tørkagerne. Brug en kruset udstikker, da det ser flottest ud.

Derefter tilføjes vaniljecremen, jordbærsyltetøjet og piskefløden.

Her er de samlet og færdige. Man kan sagrens pynte dem mere, men det er jo smag og behag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar