fredag den 28. september 2012

Hawaii Strand Kage

Jeg blev forleden dag inviteret til kagefest.

Og jo, de findes! Hvad er bedre end at tilbringe en eftermiddag sammen med en masse skønne mennesker OG spise lækker kage samtidigt??

Valget af kage var op til hver enkelt person. Eneste krav: hjemmelavet.
Det var faktisk rigtig lækkert at smage forskellige kager, og endda nogle jeg ikke havde prøvet før.

Jeg lavede min passionsfrugt/choko lagkage med marcipantopping og figurer lavet af fondant. Og det var for øvrigt mit første forsøg med hjemmelavet fondant! Men det vil der komme mere om i et andet indlæg.

Her var mit bidrag til festen:


Og dette var min skabelon som jeg brugte til at forme sandalerne:


Til sidst; et billede af alle herlighederne:

Madblogstoppen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar