mandag den 27. august 2012

Kage Festival i Valby

I weekenden var jeg til kagefestival i Valby.

Det var den allerførste af slagsen, og selv om der godt kunne være lidt forbedringer til næste år, var det meget hyggeligt.

Jeg var derhenne med en veninde fra mit konditorhold, som for øvrigt stillede op i en cupcake konkurrence og vandt. Sejt!

Dagen bød på forskellige workshops, smagsprøver og flotte kreationer, så jeg fik da lidt inspiration.


Selv billedet er spiseligt!



 

Min veninde Ajlin's vindercupcakes



 
 
 
 
 
Og til sidst et billede af en ugle fra Specialkøbmanden. Synes den var vildt sød:
 
 



 

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag undrar om du är intresserad av att komma med på matbloggstoppen på våran kända receptsite Findeopskrifter.dk? Din blogg ser ut att ha så många goda recept!:)

    Vill du vara med och få dina recept indexerade på sajten så behöver du bara registrera dig här: http://www.findeopskrifter.dk/kom-med-i-madblogstoppen

    Genom oss får varje bloggare betydligt mera trafik till sin egen blogg, somliga får t.o.m. tiotusentals besökare per vecka!

    Förhoppningsvis kan just din blogg också ligga på Madblogstoppen!

    Med vänliga hälsningar,

    Ann-Sofi
    http://www.findeopskrifter.dk/

    SvarSlet