torsdag den 28. juni 2012

Så er det overstået!

... Ikke kagebagningen heldigvis :)

Nej Grundforløbet som konditor. Og jeg bestod med et 10-tal, så jeg var meget glad.

Jeg har ikke været så god til at opdatere på det seneste, men det har netop været på grund af eksamen. Vi skulle aflevere en 10 siders opgave, som bl.a. skulle indeholde opskrifter, naturfag, hygiejne, miljø og sundhed.

Den blev afleveret, og til eksamen gik det så ud på at bage en kage og et brød til 20 personer. Vi havde alle trukket et emne, og mit emne var Valentines Dag.

Vi havde 4 timer til at fremstille det, og herefter skulle vi ind og snakke i 10-15 minutter, med et oplæg vi havde forberedt.

Mit bord så sådan her ud:


Og det her er altså efter eksamen! Så chokoladepynten er knækket af, og der mangler et brød og et stykke kage :)



Ellers kan jeg da lige vise lidt billeder af de sidste uger, hvad vi har lavet:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar